SZYDEŁKOWE INSPIRACJE

SZYDEŁKOWE INSPIRACJE

SZYD

SZYD
SZYDEŁKOWE INSPIRACJE

poniedziałek, 27 stycznia 2014

WIELKANOC 2014

    MOJE POMYSŁY NA WIELKANOC

ZAINTERESOWANYCH PROSZE O KONTAKT -mery2123@vp.pl





KURKI I ZAJĄCZKI NAKŁADANE NA JAJECZKA  W CENIE ZAJĄCZKI -PO 10 ZŁ. ZA SZTUKĘ KURKI-12 ZŁ. ZA SZTUKĘ














 JAJECZKA Z WŁÓCZKI  CENA 7 ZŁ. ZA SZTUKĘ













KOSZULKI NA JAJECZKA Z DELIKATNYCH KASZMIROWYCH NICI DOSTĘPNE W RÓŻNYCH KOLORACH


UGOTOWANE JAJECZKO WKŁADA SIĘ DO KOSZULKI I ZAWIĄZUJE NA KOKARDKĘ  -TAK PRZYGOTOWANE JAJECZKO JEST GOTOWE DO ŚWIĘCONKI DO KOSZYKA NIE TRZEBA MALOWAĆ TYLKO ZAŁOŻYĆ KOSZULKĘ--- CENA 6 ZŁ. ZA SZTUKĘ



   



















KOSZYKI NA STÓŁ MOGĄ SŁUŻYĆ JAKO DEKORACJA STOŁU PRZEZ CAŁY ROK NIE TYLKO NA WIELKANOC








BIAŁY  KOSZYK O ŚREDNICY OK. 25 CM. W CENIE 25 ZŁ. 







MAŁY KOSZYK O ŚREDNICY OK. 18 CM. W CENIE 15 ZŁ. 








SERWETKOWE KOSZYKI NA STÓŁ PO 20 ZŁ.ZA SZTUKĘ 

10 komentarzy:

  1. Witaj - powiem ci że bardzo mnie inspiruje na powrót z dawnych czasów szydełko ale twe koszyczki są tak piękne że wpadłam w zachwyt kurki są śliczne i pisanki fajnie wyglądają ubrane pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuje za ciepłe słowa uznania pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy robisz, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.
    W mojej rodzinnej miejscowości Koniaków również robi się takie małe rzeczy koronkowe :-) pięknie wyglądają !!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo wam dziękuje za miłe słowa uznania pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne cudeńka tworzysz i dlatego zapraszam po odbiór nominacji Liebster Blog do http://atydde.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO DZIĘKUJĘ ZA UZNANIE

    OdpowiedzUsuń
  8. DZĘKUJĘ BARDZO ZA MIŁĄ OPINIĘ POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki mały za 15zł chciałabym zrobić sama tylko mam problem brak mi wskazówek jeśli to nie problem to poproszę na adres danuta.walecka@wp.pl wszystkie serwetki są bardzo pięknie zrobione super na"6".

    OdpowiedzUsuń